Nikkie

JoshV

Valentino

Liu-Jo

Guess

Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen :

  1. Hoe kan ik jullie het beste bereiken ?

Wil je snel antwoordt op je vraag is bellen altijd het beste, wij zijn telefonisch bereikbaar tijdens onze openingstijden. Uiteraard kun je ons ook altijd mailen of contacten via facebook, instagram en via whatsapp. Op drukke dagen kan een reactie iets langere duren maar wij vrijwel altijd ontvang je binnen paar uur een reactie.

  1. Waar bevindt zich jullie winkel en wat zijn de openingstijden ?

Ons winkel adres is Dorpsstraat 63 6871 AD Renkum. Wij zijn di, do, vr, za geopend van 11.00 tot 17.00 uur en woensdag van 13.00 tot 17.00 uur

  1. Wat is jullie retour adres ?

Ons retour adres is Dorpsstraat 63 6871 AD Renkum. Onze winkel en webshop zijn apart van elkaar.

  1. Hoe kan ik retourneren en wat zijn de voorwaardes?

Alle info mbt retourneren vindt u via de volgende link: hier staat ook alle info qua voorwaardes, retourtermijn ect.

  1. Wanneer krijg ik me geld retour ?

Wanneer een retour zending bij ons binnen komt pakken wij die altijd dezelfde dag uit en storten dan direct het geld retour. Echter kan het wellis voorkomen dat dit door drukte niet haalbaar is en daarom hou altijd rekening ermee dat je retour altijd met 1 a 2 werkdagen wordt verwerkt.

  1. Ik heb een verkeerd product ontvangen wat nu ?

Het is altijd vervelend wanneer u een verkeerd artikel ontvangt. Mocht dit gebeuren laat het ons dan direct weten, wij sturen u dan een gratis retourlabel door waarmee u het verkeerd geleverde artikel kan retourneren en wij het juiste kunnen opsturen.

  1. Ik heb een klacht over een artikel wat nu ?

Heeft u een defect item ontvangen dient u dit binnen 48 uur na ontvangst aan ons de melden. Heeft u een artikel die door kwaliteit snel kapot is gegaan meldt dit aan ons dan kunnen wij beoordelen of dit echt door kwaliteit komt of door eigen toedoen. Wij zullen altijd een passende oplossing aanbieden. Indien een artikel door eigen toedoen kapot is gegaan  of door het verkeerd wassen kunnen wij hier helaas geen oplossing voor aanbieden

  1. Garantie op merk artikelen

Wij geven op onze merk items max 6 maanden garantie. Wij geven garantie op kwaliteit dus is een item kapot gegaan door de kwaliteit hiervan kijken we samen naar een oplossing. Is een artikel kapot gegaan door eigen toedoen, verkeerd wassen ect. Kunnen wij hier helaas geen oplossing meer voor aanbieden en vervalt de garantie. Ook geven wij bij tassen, riemen geen garantie op verkleuring  en het stuk gaan van ritsen. Ook niet op normale slijtage aan zolen en hakken kale neuzen bij de schoen door normale slijtage en/of verkleuringen

  1. Hoelang duurt het voordat mij pakket wordt bezorgd ?

Werkdagen voor 16.30 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Mestaal wordt je pakket dan de dag erna bezorgd maar de bezorging is aan PostNL en hier hebben wij geen invloed op helaas.

  1. Mijn pakket is nog steeds niet bezorgd en mijn track en trace veranderd steeds ?

Dit is uiteraard heel vervelend. Echter gaan bij ons elke werkdag alle orders de deur uit. Wij dragen de containers met pakketten over aan PostNL. Zodra de containers ons magazijn verlaten, hebben wij geen invloed maar op de bezorgtijd en ligt dit bij PostNL. U kunt ons dan een bericht sturen hierover maar wij kunnen u dan vrij weinig info geven aangezien enkel PostNL weet waar het pakket zich op dat moment bevindt en met welke route deze wordt meegenomen.

  1. Ik heb meerdere kortingscodes, mag ik deze tegelijkertijd inleveren ?

Nee, het is niet toegestaan op meerdere kortingscodes tegelijkertijd in te leveren. Wij hebben het recht de order te weigeren en te annuleren wanneer er meerdere kortingscodes zijn gebruikt.

  1. Mijn order is betaald met een tegoedbon, hoe krijg ik nu mijn geld retour ?

De terug betaling vindt altijd plaats op de manier hoe de order is betaald. Heeft u dus betaald met een tegoedbon, dan vindt de terug betaling ook plaats in de vorm van een tegoedbon.